Pytania i odpowiedzi
Poznaj szczegóły o nas i naszych produktach
Rozwiń
W jaki sposób mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?
Z Biurem obsługi klienta można skontaktować się telefonicznie pod numerem 790 310 160 w godzinach 8:00-16:00 oraz e-mailowo pisząc na adres kontakt@optimumbeauty.pl
Rozwiń
Jak mogę opłacić zamówienie, jeżeli nie udało mi się dokończyć płatności od razu?
Wygenerujemy link do płatności. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 790 310 135 lub e-mailowo pisząc na adres kontakt@optimumbeauty.pl
Rozwiń
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Na opłacenie zamówienia masz 7 dni.
Rozwiń
Jak anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt z nami: kontakt@optimumbeauty.pl lub 790 310 135.
Rozwiń
Jak dokonać zwrotu?
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
• Zapakuj razem produkty wraz z formularzem zwrotu dołączonym do zamówienia
Optimum Beauty
Esperantystów 17
58-100 Świdnica
Rozwiń
W jaki sposób otrzymam zwrot środków?
Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na wskazane konto bankowe. Zwrot środków nastąpi w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu przesyłki.
Opakowania zwracanych kosmetyków muszą być nienaruszone a produkt nie może być używany.
Rozwiń
Jak dokonać reklamacji?
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 790 130 135.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 790 130 135 lub e-mailowy pisząc na adres kontakt@optimumbeauty.pl
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Rozwiń
W jaki sposób mogę wykorzystać voucher?
Każdy voucher wyposażony jest w unikatowy kod, który należy wpisać w polu kod rabatowy podczas finalizacji zamówienia. Kod jest jednorazowy i można skorzystać z niego tylko jeden raz w pełnej wartości bądź w wartości wyższej niż wartość vouchera. Nadwyżkę można opłacić w sklepie internetowym dostępnymi metodami płatności. Regulamin dostępny pod adresem https://www.purcosmetics.pl/content/8-regulamin-bonow-podarunkowych.
Rozwiń
W jaki sposób mogę otrzymać pomoc przy doborze odpowiedniego odcienia podkładu/pudru/korektora?
Aby uzyskać poradę naszego kosmetologa można skontaktować się telefonicznie pod numerem 790 310 164 w godzinach 8:00-16:00 oraz e-mailowo pisząc na adres kontakt@optimumbeauty.pl
Pomagamy w doborze odcienia na podstawie wcześniej używanych produktów innych marek.