Pytania i odpowiedzi

Poznaj szczegóły o nas i naszych produktach

Rozwiń

Rozwiń

W jaki sposób mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?

Z Biurem obsługi klienta można skontaktować się telefonicznie pod numerem 790 310 160 w godzinach 8:00-16:00 oraz e-mailowo pisząc na adres kontakt@optimumbeauty.pl


Rozwiń

Rozwiń

Jak mogę opłacić zamówienie, jeżeli nie udało mi się dokończyć płatności od razu?

Wygenerujemy link do płatności. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 790 310 135 lub e-mailowo pisząc na adres kontakt@optimumbeauty.pl


Rozwiń

Rozwiń

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia masz 7 dni.


Rozwiń

Rozwiń

Jak anulować zamówienie?

Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt z nami: kontakt@optimumbeauty.pl lub 790 310 135.


Rozwiń

Rozwiń

Jak dokonać zwrotu?

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

• Zapakuj razem produkty wraz z formularzem zwrotu dołączonym do zamówienia

• Wyślij paczkę wygodną dla siebie opcją lub dostarcz samodzielnie na adres :


Optimum Beauty
Esperantystów 17
58-100 Świdnica


Rozwiń

Rozwiń

W jaki sposób otrzymam zwrot środków?

Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na wskazane konto bankowe. Zwrot środków nastąpi w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu przesyłki.
Opakowania zwracanych kosmetyków muszą być nienaruszone a produkt nie może być używany.


Rozwiń

Rozwiń

Jak dokonać reklamacji?

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 790 130 135.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 790 130 135 lub e-mailowy pisząc na adres kontakt@optimumbeauty.pl

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.


Rozwiń

Rozwiń

W jaki sposób mogę wykorzystać voucher?

Każdy voucher wyposażony jest w unikatowy kod, który należy wpisać w polu kod rabatowy podczas finalizacji zamówienia. Kod jest jednorazowy i można skorzystać z niego tylko jeden raz w pełnej wartości bądź w wartości wyższej niż wartość vouchera. Nadwyżkę można opłacić w sklepie internetowym dostępnymi metodami płatności. Regulamin dostępny pod adresem https://www.purcosmetics.pl/content/8-regulamin-bonow-podarunkowych.


Rozwiń

Rozwiń

W jaki sposób mogę otrzymać pomoc przy doborze odpowiedniego odcienia podkładu/pudru/korektora?

Aby uzyskać poradę naszego kosmetologa można skontaktować się telefonicznie pod numerem 790 310 164 w godzinach 8:00-16:00 oraz e-mailowo pisząc na adres kontakt@optimumbeauty.pl

Pomagamy w doborze odcienia na podstawie wcześniej używanych produktów innych marek.


Product added to compare.